
AMivel foglalkozunk
Irodai online alkalmazások fejlesztése
Jelenleg 4 területet érintő saját fejlesztésű webes irodai alkalmazást tudunk Ügyfeleink figyelmébe ajánlani:
- Fuvarszervezés (fuvarok nyilvántartása és megjelenítése, foglalása, nyomonkövetése, kimutatások készítése)
- Képzés (oktató és vizsgáztató felület)
- Értékelés (belső és ügyfél, Likert Scale)
- HR (távollét és eseménykezelés)
Történetünk
Nálunk MINDIG a FELHASZNÁLÓ van a középpontban.
Kezdet
Javítóüzem termelés támogatás
Első munkánk. Egy használt műszaki cikkeket forgalmazó cég javítóüzemének termeléshatékonyságát támogató szoftver kifejlesztése volt a cél. Összeszerelt és szétbontott termékek és alkatrészeik nyilvántartása, alkatrész rendelés, javítások számának és eredményességének rögzítése, kimutatása. Helyi hálózaton működő, még nem online alkalmazás.
2012 – 2013
2017 –

WebMenet | a FUVARSZERVEZŐ
A véget nem érő manuális, papír igénylőíveken rögzített fuvarmegrendelők kiváltása egyedileg fejlesztett – első online alkalmazásunk segítségével.
Az eredmény:
Percre pontos rendelkezésreállás megjelenítés, a költséges és felesleges kommunikáció megszüntetése, a kihasználtság és a munkavégzés hatékonyságának a lehető legmagasabb szintre emelkedése.
7 éve folyamatosan fejlesztve, finomhangolva.
Távollétkezelő és HR online alkalmazás
Ezen online alkalmazás segítségével naprakész és egy helyen megtekinthető információ kapható a munkaerőállomány aktuális és jövőbeni távolléteiről. Igénylés és jóváhagyás. Túlóra rögzítés. Munkaszüneti napok, munkavállalói párok, munkakör szerinti jogosultságok kezelése. Igényelt, függő, fennmaradó és felhasznált távollétek megjelenítése. 2024-ben új fejlesztésként bekerült események rögzítésének lehetősége (pl. értekezletek, oktatások – helyszín szerint) akár távollét igénylés korlátozással az adott időintervallumban. Személyes értesítések rögzítése.
2019 –

Online Képzés alkalmazás
Tájékoztató és oktatási anyagok online felületen való megjelenítése. Oktatási folyamat személyreszabási lehetőség.
Kurzus/Tananyag/Fejezet bontás és akár vizsgáztatás. 7 fajta vizsgakérdés. Munkakörönkénti vagy személyenkénti személyreszabás lehetősége. Az oktatási folyamat percre pontos nyomon-követhetősége, vizsgaeredmények javításának lehetősége, kiértékelés.
Extra szolgáltatás: tananyag és vizsga kérdősor készítés.
Teljesítmény értékelés online alkalmazás
Céges belső 360 fokos teljesítmény online értékelési rendszer + Ügyfélértékelés.
Likert Scale alapú értékelőívek, megjegyzés lehetőséggel.
Értékelői ívek letöltése Excel formátumban értékelői ívenként vagy értékelői csoportonként adott időszakra.
Extra szolgáltatás: értékelői ívek készítése.
2024 –
Ahogy mi működünk
Számunkra nagyon fontos, hogy Ügyfeleink mindig a számukra leghasznosabb, munkavégzésük során a legkönnyebben használható, a munkavégzés menetét legjobban megkönnyítő és kiszolgáló, leg felhasználóbarátabb alkalmazást kapják.
A fejlesztést minden esetben egy nagyon részletes folyamatelemzés és meghatározás előzi meg, amit követően javaslatot teszünk az alkalmazás a vállalkozás számára leghatékonyabb működési elveire. A fejlesztés csak a közös átbeszélés és a jóváhagyás után kezdődhet meg és a kitűzött határidőn belül el is végezzük.
Az átadást minden esetben az általunk elvégzett teljes tesztelés előzi meg, nem a felhasználók feladata. Átadáskor minden esetben részletes leírás áll rendelkezésre, de igény esetén betanítást is vállalunk. Mivel csak az nem hibázik, aki nem dolgozik – ezért az átadást követően is elérhetőek vagyunk és rendelkezésre állunk, ha esetleg még is felmerülne bármi nemű probléma.
Jelenleg a kínálatunkban szereplő alkalmazások már jól bevált és működő megoldások, mondhatni igazából karbantartás mentesek. A háttérben mindig megtörténnek az időszakos és szükséges frissítések és karbantartások, mi biztosítjuk a megfelelő tárhelyet. Megrendelőink számára hozzáférést biztosítunk az alkalmazások eléréséhez, már csak a használatuk elsajátítása, az alkalmazás által nyújtott könnyebb és hatékonyabb munkavégzés a feladat.
Előnyök
Megtakarítás
Az alkalmazás használatával jelentős munkabérmegtakarítás érhető el. A hatékonyabb munkavégzés által a munkavállalók a monoton és feleslegesen ismétlődő folyamatok helyett az érdemi, nagyobb hozzáadott értéket képviselő munkafázisokra tudnak koncentrálni. A cég munkafolyamatai percre pontosan meghatározhatóak, a megfelelő információk egyből rendelkezésre állnak a döntéshozatalhoz.
Ügyfelek
Elégedettség
A megfelelő információk időben rendelkezésre állnak az Ügyfelek pontos tájékoztatására, nincs mellébeszéd és üres igérgetés.
Ezáltal nő az ügyfelek elégedettsége, ami egyben növeli az ügyfélkört és ezáltal a cég bevételeit is.
A felhasználóbarát használatnak, a könnyebb munkavégzésnek köszönhetően a munkavállalók is elégedettebbek, ezáltal sokkal produktívabbak is.
Támogatás
Teljeskörű
Az alkalmazásaink használatához mindig teljeskörű dokumentáció áll rendelkezésre.
Az alkalmazások felhasználóbarátak, egyértelműen használhatóak.
Az esetlegesen felmerülő probléma esetén elérhetőek vagyunk, egyből elkezdjük a hiba javítását.
A konstruktív javaslatokra mindig nyitottak vagyunk.

